Monday, June 14, 2010

GREEN FIT PILIHAN SAYA


Pengalaman Indah Bersama GREEN FIT


Sebelum ini saya telah banyak mencuba berbagai produk di pasaran, namun begitu kesan dan perubahan positif bagi membantu mengatasi masalah perut saya yang seringkali tidak selesa kurang berhasil. Setelah diperkenalkan GREEN FIT, pada mulanya saya beranggapan ianya seperti produk lain di pasaran. Namun begitu GREEN FIT amat berbeza, malam pertama saya mengambil GREEN FIT. Pada keesokan hari saya dapati segala sisa buangan air besar keluar dengan banyak sekali dan tak pernah saya alami sebelum ini, keadaan saya lebih selesa serta tubuh saya menjadi lebih cergas berbanding dengan sebelum. Dua minggu selepas mengambil GREEN FIT pada setiap malam, saya telah membuat pemeriksaan dan didapati kadar kolestrol semakin turun.
Saya rasa amat gembira dengan perubahan yang saya rasai dan kini bukan saya sahaja menjadikan GREEN FIT sebagai permakanan tambahan malah seisi keluarga turut menggunakannya. Kepada rakan cubalah GREEN FIT pasti ada beza.

Asrul Azam,Kota Bharu

No comments:

Post a Comment