Monday, June 7, 2010

Sungguh MENAKJUBKAN!


Bio Sanitary Pad Avail Beauty


Sebelum ini saya hanya menggunakan lampin biasa yang ada dipasaran. Setelah diperkenalkan oleh seorang rakan, saya terus mencuba FC Bio Sanitary Pad Avail Beauty. Hari pertama menggunakannya saya amat terkejut kerana segala mendapan,ketulan darah serta kotoran keluar dengan banyak. Pada hari berikutnya perjalanan haid seperti biasa tetapi berbeza dari sebelum, ini kerana setiap kali didatangi haid kepala saya rasa sakit namun selepas menggunakan tuala berherba Avail Beauty saya tidak lagi mengalamai masalah sakit kepala dan merasa lebih selesa. Terima kasih FC Bio Sanitary Pad Avail Beauty dan saya akan terus menggunakannya. Saya Amat Yakin dengan kandungannya yang amat berbeza merubah keselesaan dan kebahagiaan saya...Begitu juga anda, jangan tunggu-tunggu cubalah sekarang.


Zuraina,Kota Bharu

No comments:

Post a Comment